Explorar el Código

lab1-v3: poprawki techniczne README

Jan Potocki hace 5 años
padre
commit
8f4d0e843f
Se han modificado 1 ficheros con 1 adiciones y 1 borrados
  1. 1
    1
      lab1-v3/README.md

+ 1
- 1
lab1-v3/README.md Ver fichero

@@ -4,6 +4,6 @@ Należy napisać program, który będzie:
4 4
 
5 5
 Dla przykładu:
6 6
 
7
-Jeśli odczytany bajt byłby kodem ASCII znaku '0', to zawierałby bity "00110000" (bit najbardziej znaczący z lewej strony). Dla takiego odczytanego bajtu należy na standardowe wyjście wypisać kolejno bajty o układach bitów "00110011", "00110000", "00100000", czyli kody ASCII znaków '3', '0' i ' ', za pomocą których można zapisać reprezentację szesnastkową 30_N16 odpowiadającą reprezentacji binarnej 00110000_NB.
7
+Jeśli odczytany bajt byłby kodem ASCII znaku `'0'`, to zawierałby bity `00110000` (bit najbardziej znaczący z lewej strony). Dla takiego odczytanego bajtu należy na standardowe wyjście wypisać kolejno bajty o układach bitów `00110011`, `00110000`, `00100000`, czyli kody ASCII znaków `'3'`, `'0'` i `' '`, za pomocą których można zapisać reprezentację szesnastkową 30_N16 odpowiadającą reprezentacji binarnej 00110000_NB.
8 8
 
9 9
 Przykładowe dane wejściowe i wymagane odpowiedzi są dostępne pod adresem: http://zak.iiar.pwr.edu.pl/materials/architektura/laboratorium%20AK2/Dane/hex.tar.bz2

Loading…
Cancelar
Guardar