|
|
|
|
21
|
- wykorzystanie synchronizacji, sekcji krytycznych, itp.
|
21
|
- wykorzystanie synchronizacji, sekcji krytycznych, itp.
|
22
|
|
22
|
|
23
|
__Projekt 3: BRIcks-ng Caban Kernel-thread System Next Generation (_so2-game_)__
|
23
|
__Projekt 3: BRIcks-ng Caban Kernel-thread System Next Generation (_so2-game_)__
|
24
|
-Prosta gra, napisana z wykorzystaniem mechanizmów poznanych na projektach 1. i 2. Zasady rozgrywki:
|
|
|
25
|
-- czas rozgrywki -- 120 sekund
|
|
|
26
|
-- sterowanie -- klawisze A i D
|
|
|
27
|
-- zadanie -- łapanie na platformę spadających cegieł w kolorze takim samym, jak kolor platformy
|
|
|
|
|
24
|
+Prosta gra, napisana z wykorzystaniem mechanizmów poznanych na projektach 1 i 2 Zasady rozgrywki:
|
|
|
25
|
+- czas rozgrywki – 120 sekund
|
|
|
26
|
+- sterowanie – klawisze A i D
|
|
|
27
|
+- zadanie – łapanie na platformę spadających cegieł w kolorze takim samym, jak kolor platformy
|
28
|
- co 15 sekund platforma zmienia kolor
|
28
|
- co 15 sekund platforma zmienia kolor
|
29
|
- za każdą złapaną cegłę odpowiedniego koloru przydzielane jest 5 punktów
|
29
|
- za każdą złapaną cegłę odpowiedniego koloru przydzielane jest 5 punktów
|
30
|
- za każdą złapaną cegłę innego koloru odejmowany jest jeden punkt i za karę rozgrywka jest blokowana na 10 sekund - przy zliczanym wciąż czasie
|
30
|
- za każdą złapaną cegłę innego koloru odejmowany jest jeden punkt i za karę rozgrywka jest blokowana na 10 sekund - przy zliczanym wciąż czasie
|